Aku Sayang Malaysia!!!



Walapon ari-ari buka paper penat baca kes jenayah yang bertimbun macam cilanat haram jadah,tapi aku still sayang dengan Malaysia...Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan wahai rakyat Malaysia..Gaduh-gaduh pasal politaik tarak bagusss...Makan cendol sama ais kacang lagi baguss..

Credit to Petronas sebab tiap-tiap taun buat iklan yang best n bermakna....

5 Response to "Aku Sayang Malaysia!!!"

the bert said...

petronas nye iklan sume gempak2..tp budak baju merah tu kerek lebih r..champion konon..last2 kalah jugak..haha

Anna Boleyn said...

a'ah lah. best iklan ni. :)

nabilah_2908 said...

betul tu...iklan2 dari petronas mmg tak pernh menghampakan..msti best2 belaka.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
CARA MELETAKKAN LINK BERSAMA KOMEN PART 2

hamzah ian said...

merdeka!!

Cik Cinta said...

oit ko ni cakap pasal politaik lak... weh meh kasi aku idea lame ta borak ngan ko ni.. aku na tanye cen ne na pujuk laki yg majuk ni?

Teletubis da matang.. ta kan ko cacat kot syik kecik je.. cian mak ko lahir kan ko.. hahah :)

aku sedih ni... tolong r advice kat aku..

ko datang sini la HATI YANG DIKAU SAKITI na cite panjang sangat la de..

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme